Pages

WELCOME MOVE TEXT

TAGS

Achievement (11) Arts (7) Banjir (1) bisness (1) Blog (6) bloggerapp (1) Cadbury (1) Cats (2) CFSIIUM (3) Education (14) English (6) family (5) Food (2) Friends (14) Fun (16) Hostel (9) Islam (3) Kek (1) Knowledge (11) kolej (1) life (1) Money (1) News (2) outing (1) Random (1) Recipe (2) remaja (2) Resipi (1) result (1) screenshot (1) sebabmusabab (1) Sports (4) sukasuki (1) Tips (3) Trend (3) UIA (4) World (4)

LIKE ME, LIKE YOU

TWEETED

ENTRY ABOUT?

Wednesday, January 29, 2014

My twin's here!

"assalamualaikum..malam ni bilik aku penuh.. disebabkan bilik aku je yg wifi laju.. sume dtg cini dengan bawak laptop.. kembar aku pon ade cini.. wahhh.. soo excited!!!lame dah x jumpe die..teringat sem lepas mase die kene dende buat 2000 words sbb tak buat homework,,pemalass!!.. aku laa yang tolong tuliskan untuk die..hahaha..kenangan kitee.. nanti raye cine die balik,, aku x balik.. tinggallah aku sorang sorang kat cini..sampai hati die.. k.. tu jew aku nk cakap,, aku ade kembar!! ^^ " -kama-

Ops, maaf anda telah tertipu! actually, that's not my words. it's my twin's words. twin lah sangat kan. Im just joking, i have NO TWIN :) First of all, let me introduce to you, kembar aku. Kami dipanggil kembar sebab muka kami ada iras iras gitu,terutama orang yang jarang lihat kami...memang confirm mereka tersilap orang. haha padan muka kan . Kembar aku ,yg lain mak,lain bapak tu , asal terengganu dan namanya Kamariah , but just called her KAMA:) (hye kama!) *Ada je gambar kembar cuma malas nak upload *

Aku adult version maybe

and back to my twin's topic. ye, memang laju sangat sangat wifi malam ni!! dalam bilik pulak tu!!! excited!!! (nampak tak betapa excitednya saya) sebab dulu wifi, hmm hampeh, jangan harap nak sampai bilik tingkat 5 ke atas. But tonight, habis jiran jiran sebelah bertandang ke bilik, semata mata nak menikmati wifi yg sangat laju tahap ferarri ni (eh, macam dah melampau je bunyi ) hiperbola kejap :D Malam ni rasa nak mention nama JIRAN and ROOMATES pulak bagi diorang bangga sikit ,cey gituu. Maya dan Kama, jiran aku yg beria datang bilik nak dapat wifi tu la. si Maya ,siap download cerita..cuba teka cerita apa yang dia download....teng teng tereng ...dan jawapannya adalah "cerita BARBIE" huhu maya maya, dalam banyak cerita, kenapalah cerita barbie juga yang dia download. Apa apa aje lah maya, asal awak bahagia:) Azwa, , Aisyah, Husna ; mereka ini my craziest roomates *ops* 

Kenapa mereka datang bilik aku untuk dapat wifi? Kenapa tak pergi bilik orang lain??
sebab cable wifi kat sebelah tingkap bilik aku je and eventually makes the speed of wifi connection faster. Istimewanya bilik kami kan kan kannnnn. kbye, selamat malam

Habuk dari pemasangan WiFi dalam bilik aku

Kat atas tu, situasi first day masuk bilik sem3

*Raya cina ni mesti ramai balik kan..so aku boleh guna wifi sepuas-puasnya :)
(Apabila budak tak balik hometown bwrbicara -.-)


No comments:

Post a Comment

so, what do you think about this post?